Bu tutorialde oyuna yeni birşey eklemeyi öğreneceğiz.
[size=15pt]Module Parties[/size]
Module_parties dizinini açın sonradan bu kodlarla karşılaşacaksınız.
Ekleyeceğiniz şehrin ismini "taleworlds" olarak kabul ediyorum.
Şimdi alt dizine bu kodu yerleştiriyoruz.
Sonradan altta şehir isimleri ile karşılaşıyoruz. Örnek olarak halmar şehrini inceliyoruz.
(-4,-37) bu şehrin kordinatları. Biz bunu değiştirerek ayrı bir yere koyuyoruz. (39.6, 66)
rgl_config.tex dosyasını Mount&Blade'in ana klasöründen açıyoruz.
Şimdi enable_edit_mode = 0 seçeneğini enable_edit_mode = 1 yaparak edit modu aktif yapıyoruz.
Oyunu açtıktan sonra haritada terrain tuşuna basıp şehrin bulunacağı alanı belirliyoruz. Generate tuşuna bastıktan sonra yukarıda size bir kod verilecek bu kodun altında ki "copy" tuşuna basıp kodu alıyoruz.
[size=15pt]Module Scenes:[/size]
[size=15pt]Module Parties[/size]
- Kod:
("town_1_mercs","sargoth_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_2_mercs","tihr_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_3_mercs","veluca_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_4_mercs","suno_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_5_mercs","jelkala_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_6_mercs","praven_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_7_mercs","uxkhal_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_swadians,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_swadian_peasant,5,0)]),
("town_8_mercs","reyvadin_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
("town_9_mercs","khudan_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
("town_10_mercs","tulga_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
("town_11_mercs","curaw_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
("town_12_mercs","wercheg_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
("town_13_mercs","rivacheg_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
("town_14_mercs","halmar_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
Module_parties dizinini açın sonradan bu kodlarla karşılaşacaksınız.
Ekleyeceğiniz şehrin ismini "taleworlds" olarak kabul ediyorum.
- Kod:
("town_15_mercs","taleworlds_mercs",pf_disabled, no_menu, pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(0,0),[(trp_vaegir_peasant,5,0)]),
Şimdi alt dizine bu kodu yerleştiriyoruz.
Sonradan altta şehir isimleri ile karşılaşıyoruz. Örnek olarak halmar şehrini inceliyoruz.
- Kod:
("town_14","Halmar", icon_town|pf_town, "town", pt_none, fac_vaegirs,0,ai_bhvr_hold,0,(-4,-37),[(trp_vaegir_knight,6,0)]),
- Kod:
("town_15","Taleworlds", icon_town|pf_town, "town", pt_none, fac_player_faction,0,ai_bhvr_hold,0,(-4,-37),[(trp_vaegir_knight,6,0)]),
(-4,-37) bu şehrin kordinatları. Biz bunu değiştirerek ayrı bir yere koyuyoruz. (39.6, 66)
rgl_config.tex dosyasını Mount&Blade'in ana klasöründen açıyoruz.
- Kod:
texture_detail = 140
cheat_mode = 0
enable_blood = 1
disable_bad_language = 0
enable_edit_mode = 0
Şimdi enable_edit_mode = 0 seçeneğini enable_edit_mode = 1 yaparak edit modu aktif yapıyoruz.
Oyunu açtıktan sonra haritada terrain tuşuna basıp şehrin bulunacağı alanı belirliyoruz. Generate tuşuna bastıktan sonra yukarıda size bir kod verilecek bu kodun altında ki "copy" tuşuna basıp kodu alıyoruz.
- Kod:
0x200005000001e1a4000011be0000518c00000175
[size=15pt]Module Scenes:[/size]
- Kod:
("town_14_center",sf_generate,"none", "none",(0,0),(100,100),-100,"0x20c7956000025896000037e800000e860000674b",
[],[]),
("town_14_castle",sf_indoors, "thirsty_lion", "bo_thirsty_lion", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
("town_14_tavern",sf_indoors, "interior_house_a", "bo_interior_house_a", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
("town_14_smithy",sf_indoors, "thirsty_lion", "bo_thirsty_lion", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
("town_14_store",sf_indoors, "interior_town_house_c", "bo_interior_town_house_c", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
- Kod:
("town_15_center",sf_generate,"none", "none",(0,0),(100,100),-100,"0x200005000001e1a4000011be0000518c00000175",
[],[]),
("town_15_castle",sf_indoors, "thirsty_lion", "bo_thirsty_lion", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
("town_15_tavern",sf_indoors, "interior_house_a", "bo_interior_house_a", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
("town_15_smithy",sf_indoors, "thirsty_lion", "bo_thirsty_lion", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),
("town_15_store",sf_indoors, "interior_town_house_c", "bo_interior_town_house_c", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
["exit"],[]),